Caro ja suomalaisia - Caro und die Finnen

Montag, September 04, 2006

Postkarten-Aktion starten

Guckt euch mein Zimmer an. Ist schon eher leer, oder was meint ihr?
Über Deko-Material in Form vom Postkarten würde ich mich auf jeden Fall sehr freuen.
Schaffen wir es, die Tür voll zu kleben? Wär doch was, oder?
Also, los!!! Postkarten schicken!

Meine Postadresse (Manu wollte, dass ich diese noch reinschreibe):

C. Fiechter
Latolankatu 9E 51c
80160 Joensuu


Meine noch leere Zimmertür


Mein bescheidenes Bett der Rest meines Zimmer


der Rest meines Zimmer

1 Comments:

  • salüüüü! i wönsche der vo ganzem Härze alles alles gueti im hohe Norde! i hoffe es werd der nie langwileig si soooo wit e wäg wie du besch! denn i ha mi vo der eigetlech gar net rächt chöne verabschede do i a dem obe woni be cho d Föteli hole säu Stress gha.
    ;-(
    Vercheltdi net wens de so mega chalt esch, jo du wersch di aber secher guet i kleidet ha im Tramp Store för so e chalti zit!
    ;-)

    By Anonymous Anonym, at 10:03 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home